Strona główna » Publikacje » Test SEO – Publiczne Presell Page

Test SEO – Publiczne Presell Page

Wiele osób uwpubliczne presell pageaża, że precle, czyli popularne niegdyś (i dziś) presell pages, są już historią. Dzisiejszy test, który przeprowadziliśmy dla własnej ciekawości przeczy tej tezie. Test rozpoczął się w połowie czerwcu, dodawanie zakończyliśmy 10 lipca – dziś prezentujemy wyniki, na które nie trzeba było długo czekać.

Zacznijmy od technicznych wzmianek odnośnie samych precli. Skorzystaliśmy z publicznej bazy wyselekcjonowanych precli, które spełniały nasze wymagania odnośnie PR, TR i BL. Ponadto każdy precel jest usytuowany na innym ip, różnych domenach i są w pełni zaindeksowane.

Strona, która była gruntem testu to portal z hostingiem i domenami. Profil linkowy strony nie był nader stabilny, co dodatkowo utrudniało sprawę. Słowa kluczowe (było ich 5), dla których przeprowadziliśmy test to popularne zagadnienia branżowe z dodatkiem największych miast polski (frazy regionalne pod postacią: słowo + miasto).

Oto konkurencyjność dla fraz pokazywana przez wyszukiwarkę Google:

1 fraza – Około 1,700,000 wyników
2 fraza – Około 6,970,000 wyników
3 fraza – Około 199,000 wyników
4 fraza – Około 397,000 wyników
5 fraza – Około 404,000 wyników

 

Oto screeny, które najlepiej przedstawią ruch pozycji między czerwcem a sierpniem.

Czerwiec:

czerwiec

Lipiec:

lipiec

Sierpień:

sierpien

Aktualizacja pozycji w Google po Update Algorytmu Pingwin 2.1:

Wrzesień:

wrzesien2013

Październik:

pazdziernik2013

Jak widać tylko jedna fraza jest poza pozycją TOP 1. Pozostałe do dziś zajmują to zaszczytne i dochodowe grono. Warto nadmienić, że mimo wielu wakacyjnych zawirowań algorytmu – pozycje portalu nadal są stabilne. Test jest potwierdzeniem, że dobre presell pages nadal mają moc, zapewniając pozycjonerom długotrwałe efekty. Zapraszamy do skorzystania z oferty, która znajduje się POD TYM LINKIEM.

Udostępnij wpis:

2 myśli na “Test SEO – Publiczne Presell Page”

Komentarze zostały wyłączone.