SpyWords.pl – poznaj konkurencję od zaplecza

Jednym z podstawowych czynników decydujących o tym, czy kampania SEO się powiedzie jest śledzenie konkurencji. W Internecie nie jest to karalne, tak więc możemy śmiało inwigilować strony konkurencji, która jest wyżej, niż nasz portal pod zadane słowa kluczowe. Oczywiście nie namawiamy do tego, aby atakować te strony – są znacznie lepsze, legalne sposoby na to, aby konkurencję pokonać.

Aby było to możliwe – trzeba poznać styl linkowania każdej strony, słowa kluczowe, na które konkurencja prowadzi kampanię i przełożyć te informacje na praktykę przy naszej kampanii. Do przeprowadzenia swoistego rozeznania przyda się nowe narzędzie umieszczone na stronie SpyWords.pl.

spywords

Platforma pozwala poznać słowa kluczowe, które zdobywa konkurencja. Jednak to nie wszystko – system pozwala ocenić ruch na stronie i obliczyć przewidywany budżet z tego ruchu i słów kluczowych. Ma to kluczowe znaczenie dla tych, którzy są na etapie kalkulowania dochodowości kampanii SEO. Po co mamy tracić własne pieniądze, aby przekonać się, czy dany zestaw słów kluczowych przyniesie zysk? Lepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie, czy nasza konkurencja na tym zarabia. Nie trzeba wspominać, że łącząc te wyniki możemy szybo otrzymać zarobkowy koktajl słów kluczowych, o które warto walczyć.

Oto informacje, jakie zapewnia platforma po porównaniu serwisów:

  • Słowa kluczowe w reklamie
  • Średnia pozycja reklam
  • Słowa kluczowe w wyszukiwaniu
  • Budżet na reklamę (miesięcznie)
  • Ruch z AdWords (miesięcznie)
  • Ruch z wyszukiwania (miesięcznie)

Prócz tego, platforma SpyWords.pl pozwala na analizę tekstów ogłoszeń konkurencji i ich snippetów w wyszukiwarce.

Zapraszamy do darmowych testów SpyWords.pl. Aby Was zmotywować wspomnimy o jednym, jakże istotnym fakcie – platforma jeszcze tylko przez kilka dni będzie darmowa. Warto więc skorzystać przed wprowadzeniem opłat.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie stron i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „SpyWords.pl – poznaj konkurencję od zaplecza

  1. Quero pisze:

    Dzięki, ile czasu mamy na testy ? bo na stronie owej nawet tego nie ma napisanego

    • @Quero – z moich informacji wynika, że jeszcze jest około 2 tygodni czasu na darmowe testowanie…

    • SpyWords pisze:

      Witam serdecznie!

      Aktualnie prowadzimy prace nad rozszerzeniem naszej bazy, odświeżeniem danych i opcjami opłaty.
      Przypuszczalne terminy pojawienia się płatnej wersji są takie jak podał Pan Jakub – koniec grudnia, początek stycznia. W każdym bądź razie i tak zrealizujemy mailing do naszych Klientów znajdujących się w bazie, informujący o dokładnej dacie wprowadzenia płatnej wersji.

  2. Paweł pisze:

    To skoro są już terminy, dobrze by było, gdybyście Państwo podali jakieś informacje na temat przyszłego cennika. Wiadomo już coś na ten temat?

    • SpyWords pisze:

      Witam Panie Pawle.
      Wprowadzone zostaną 2 taryfy: Pro i Unlim.
      Taryfy Pro i Unlim nie będą posiadać ograniczeń odnośnie funkcjonalności korzystania z serwisu. W taryfie Pro będzie można jednorazowo przejrzeć raport składający się z maksymalnie 3000 wyników. W taryfie Unlim – nieograniczoną ilość wyników dla każdego z raportów.
      Dla jednej i drugiej taryfy nie będzie jakichkolwiek ograniczeń jeżeli chodzi o ilość raportów wywoływanych w przeciągu miesiąca.

  3. SpyWords pisze:

    Witamy serdecznie!

    I oto stało się! Oficjalna wersja serwisu SpyWords ujrzała światło dzienne!

    Nasza baza została rozbudowana prawie do 14mln słów kluczowych, informacji o ponad 500tys. reklamodawców w Google AdWords, 11mln. unikalnych reklam i posiadamy w bazie ponad 2mln. domen!

    Lecz to nie wszystko. Kolejną nowinką będzie uruchomienie programu partnerskiego z bardzo wysokim procentem od każdej z wpłat osoby poleconej!

    Jeżeli chodzi o koszty:
    Wprowadziliśmy 2 taryfy: Pro i Unlim.
    Taryfy Pro i Unlim nie posiadają jakichkolwiek ograniczeń odnośnie funkcjonalności korzystania z serwisu. W taryfie Pro jednorazowo można przejrzeć raport składający się z maksymalnie 3000 wyników. W taryfie Unlim – nieograniczoną ilość wyników dla każdego z raportów.
    Dla jednej i drugiej taryfy nie ma jakichkolwiek ograniczeń jeżeli chodzi o ilość raportów wywoływanych w przeciągu dnia/tygodnia czy miesiąca.
    Możliwe sposoby opłaty to system PayPal ikarty kredytowe.

    Więcej informacji mogą uzyskać Państwo pod adresem http://spywords.pl/pricing.php.

    Zapraszamy serdecznie do korzystania z serwisu!

  4. bogut pisze:

    Wydaje mi się, że 200 PLN miesięcznie to trochę dużo. Wprawdzie za późno się dowiedziałem o tym serwisie i nie zdążyłem się z nim zapoznać zanim wprowadzono opłaty, dlatego zastanawiam się jak wypada na tle np. Market Samurai, którego można kupic na stałe za 80 dolarów.

  5. idea pisze:

    W wielu dziedzinach AdWords jest mało opłacalny i wiele firm z niego nie korzysta. Dodatkowo wysoka cena abonamentu za korzystanie z tego narzędzia mocno ograniczy ilość użytkowników. W mojej ocenie lepiej było startować z niższymi cenami i podnosić je z czasem zdobywania popularności .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *