Raport UPS opisujący nowe trendy w handlu internetowym

Raport UPS opisujący nowe trendy w handlu internetowymZakupy internetowe są dzisiaj niezwykle popularne. Wiąże się to zatem z dynamicznymi zmianami, pojawianiem się nowych trendów czy też możliwości. Firma UPS pewien czas temu ukazała światu swoje badania, które dotyczą właśnie wyżej wymienionych zjawisk. Więcej na ten temat poniżej.

Parę słów o badaniu

Firma UPS podjęła się wykonania badania, które dostarczyło wielu informacji na temat zmian i trendów w handlu elektronicznym. Badanie to nawiązuje do wpływu poszczególnych pokoleń na trendy w handlu, a także opisuje nawyki i oczekiwania czy też preferencje klientów. Cały raport UPS 2019 koncentruje się najbardziej na transakcjach, które zostały przeprowadzone pomiędzy przedsiębiorstwami a konsumentami. Jest to oczywiście handel B2C. Dodatkowo w raporcie pojawiły się także pewne wnioski i spostrzeżenia dotyczące handlu B2B. Badanie polegało na przeprowadzeniu ankiety wśród 18 000 osób, które dokonują zakupów internetowych na całym globie. Badanie przeprowadzane było pomiędzy grudniem 2018 a styczniem 2019 roku.

Wyniki badań i wnioski

Pierwszym wnioskiem, który nasuwa się po przeprowadzeniu przez UPS badania, które ukazuje nowe trendy e-commerce, jest to, że aż 90% klientów szuka informacji na temat wybranego produktu przed dokonaniem jego zakupu. Dodatkowo 95% kupujących chce by wszystkie koszty związane z wysyłką, zostały podsumowane jeszcze przed opłaceniem zamówienia. Młodsze pokolenia przykuwają dużą wagę do recenzji i opinii pozostawianych w internecie przez innych internautów.

Kolejnym i bardzo ciekawym wynikiem badania jest to, że klienci stawiają na wygodę i szeroki wybór, ale jednocześnie nie chcą ponosić z tego tytułu kosztów. Chodzi tu, więc o poszukiwanie alternatyw i oszczędności. Mile widzianą opcją jest darmowa przesyłka – nawet jeśli wiąże się z dłuższym okresem dostawy.

Wyszukiwanie informacji na temat produktów i ich dostępności zależne jest od położenia geograficznego. Otóż w Chinach około 31% kupujących korzysta z portali społecznościowych, w Brazylii wśród 48% ludzi popularne są porównywarki cenowe. W naszym kraju około 45% osób korzysta z oficjalnych stron firmowych, a 51% ludzi wybiera porównywarki.

Niezwykle istotną sprawą jest bezpieczeństwo w sieci. Aż 65% osób na całym świecie boi się o bezpieczeństwo swoich danych podczas zakupów online. Ponadto badanie ukazuje nowe trendy zakupowe. Otóż klienci internetowi pragną czuć się docenieni, a to oznacza, że biorą udział w wielu programach lojalnościowych. Dodatkowo wielu internautów śledzi na bieżąco swoje przesyłki, a dla wielu osób duże znaczenie ma także możliwość zwrócenia zakupionych produktów.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie stron i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *