Quality Content – specjalistyczne treści na stronie

4Quality Content – specjalistyczne treści na stronie

Treść tekstu odpowiadającego na konkretną tezę lub pytanie zadane w tytule powinna być dobrze wyważona, wyczerpująca ciekawość czytelnika, konkretna, merytoryczna i ciekawa. Dzięki takim posiadanym cechom można wtedy śmiało stwierdzić, że jest wysokiej jakości. Dzięki wysokiej jakości treści na stronie natomiast uzyskamy wyższą pozycję w Google, a więc i większą szansę na zdobycie nowych klientów.

Czym jest Unicorn Content?

Każdy rodzaj treści strony jest stworzony z jakiegoś powodu. Może to być informacja wartościowa lub jedynie uzupełniająca. Każda z nich powinna też zawierać konkretne miejsce w naszym serwisie i zabierać określoną ilość procentową całości tekstu.

Naszym celem jest oczywiście uzyskanie oceny pozytywnej, dlatego też informacje zawarte na naszej stronie powinny być:

  • ujęte merytorycznie,

  • wartościowe,

  • ciekawe,

  • konkretne.

Jeśli będą właśnie takie, to już niedaleka droga dzieli nas od osiągnięcia sukcesu reklamowego. Treści na naszej stronie jednak, czy tego chcemy, czy też nie, będą się dzielić na te wyjątkowe i te całkiem szare. Tak zwany Unicorn Content to treści o niewielkiej objętości, ale też najlepsze jakościowo i takie, które tworzą rdzeń całego serwisu. To dzięki niej Google winduje naszą pozycję, umieszczając nas wysoko w wyszukiwarce. Pozostała część strony, która będzie stanowić przynajmniej dziewięćdziesiąt siedem procent treści, to tak zwany Donkey Content, który obejmuje treści wypełniające, nie tak wysokiej jakości i nie tak dobre, jak treści Jednorożca.

Jak stworzyć treść wysokiej jakości?

Bardzo ważna na stronie jest Quality Content, czyli jakość treści strony. Aby faktycznie była ona wartościowa i wysoka, należy się nad nią skupić i tworzyć ją w sposób unikalny, aby być pewnym, że nigdzie indziej taki sam tekst nie będzie po prostu dostępny. W tym celu należy unikać powielania informacji znalezionych w internecie, zastępując to działanie pisaniem tekstów z wiarygodnych, dobrych źródeł. Kolejną rzeczą jest pisanie treści dającej czytelnikom konkretne rozwiązania, co oznacza, że nasza treść musi być spójna, logiczna i rzeczowa. Oprócz tego warto, aby była czytelna dla użytkowników, gdyż bez tego trudno będzie przekonać do siebie odbiorców. Oprócz jednak wartości samej treści należy skupić się na wartości SEO. Nasz tekst musi być napisany pod odpowiednie, popularne frazy, które są wpisywane przez potencjalnych klientów i użytkowników w Google. Tylko dzięki frazom jesteśmy w stanie szybko skoczyć w Google wyżej. Nie jest to jednak jedyna zasada pisania dobry tekstów SEO. Pozycjonowanie jest rzeczą trudną, dlatego warto ją zlecić specjalistom, którzy robią to po prostu na co dzień.

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby cały czas pracować nad jakością treści na stronie i walczyć każdego dnia o to, aby była ona lepsza. Oznacza to, że w każdym momencie możemy poprawić już istniejące teksty. Warto jednak skupić się na tym, co potrafimy najlepiej. Jeśli nie są to teksty, to zlecenie ich napisania firmie zewnętrznej będzie jedynym słusznym rozwiązaniem w przypadku, w którym chcemy stworzyć coś wartościowego i coś, co po prostu w internecie będzie widać.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie stron i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *