Profili ciąg dalszy

reczne profileGoogle od samego początku istnienia swojej wyszukiwarki stara się, aby najlepiej dopasować wyniki wyszukiwań pod zamysły internautów, oferując w tym celu najróżniejsze metody i zajmując się różnymi aktualizacjami oraz standardami, które takowe jakości wyników mają zapewnić. Czy to się udaje? Z pewnością, chociaż znane są przypadki, kiedy w TOP 10 znajdowały się zwykłe strony spamu lub portale, które nie działają od kilku lat. Nie zmienia to faktu, że Google stara się, aby wyświetlane efekty były wartościowe, gnębiąc tym samym pozycjonerów i wymagając od nich użycia ręcznych i bardziej pracochłonnych sztuczek pozycjonowania. Aktualnie najlepiej działającą sztuczką są profile, ręcznie zakładane na stronach o wysokich współczynnikach zaufania.

Dlaczego profile dają tak wiele dla kampanii SEO? Zakładane są ręcznie, przez istoty z krwi i kości. Przypomnijmy politykę Google i sens White SEO. Każdy link powinien być pozyskany naturalnie i ręcznie, ale nie przez właściciela strony, a przez polecających portal użytkowników. Fora i konta użytkowników, na których zakłada się profile cechują się ścisłą interakcją z tą metodą. Google lubi ręcznie pozyskiwane linki z wartościowych stron mających dostęp do użytkowników, co znajduje potwierdzenie przy kampanii profilowej.

Właśnie, wartościowe linki, czy dziś to pojęcie ma sens? Jak ocenić, czy strona jest wartościowa? Na pewno nie wolno sugerować się tylko wskaźnikami PR. Na stronie sklepu oferujemy różne pakiety profilowe, które dobierane były pod względem jakości stron. PR to tylko kropka nad i. Przy wyborze list profilowych kierowaliśmy się wskaźnikami zaufania, odnośnikami prowadzącymi do stron, ilością domen referujących i tym, jak długo dany portal istnieje oraz czy link ma szansę przetrwać. Ważny jest również skrypt, a tu pragniemy podkreślić, że zakładane przez nas profile to nie zwykłe fora oparte tylko na phpBB, ale unikalne skrypty i autorskie rozwiązania. Google lubi taką różnorodność.

Reasumując – według Nas profile to najlepszy i najbezpieczniejszy sposób na dywersyfikację linków, budowę solidnego i wiarygodnego profilu strony oraz zdobywanie szczytów efektów wyszukiwania.

W razie jakichkolwiek pytań odnośnie profili lub chęci zamówienia określonego pakietu – zapraszamy na stronę sklepu: Ręczne linki.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie stron i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Profili ciąg dalszy

  1. Instile pisze:

    Pasek PR nie jest już aktualizowany przez Google więc tylko kwestią czasu jest jak zniknie całkiem

  2. Jacek pisze:

    Niestety sporo profili z Twojej oferty wymaga logowania co w sytuacji wykorzystania ich do seo jest bezcelowe.

    • @Jacek – nie zgodzę się z Tobą, ponieważ to że nie można wejść bez zalogowania nie znaczy, że robot Google tam nie zagląda i tego typu profil się nie zaindeksuje.

      • Mauro Picotto pisze:

        w jaki sposób bot google może tam zajrzeć? Chyba tylko na forach gdzie admin zainstalował seo friendly mody?

        • @Mauro Picotto – przeprowadziliśmy kilka testów, które pokazały, ze po podlinkowaniu tego typu profili, gdzie nie można wejść bez logowania – profil zaindeksował się w Google, dlatego też jak widać bot google dotrze i do tego typu miejsc. Aktualnie w Naszej ofercie staramy się wyselekcjonować profile takie, gdzie można wejść bez logowania tak aby klient nie miał żadnych wątpliwości co do wykonania przez Nas usługi.

          • Piotr pisze:

            Wydaje mi się, że działa to na poziomie user-agenta. Jeśli bot przedstawia się jako Googlebot jest wpuszczany przez forum i indeksuje profile i linki w nich zawarte. Jest taka wtyczka do ff, i tam możliwość “Zobacz jako Googlebot” i widać wtedy wszystko bez logowania. Niestety nie pamiętam nazwy tej wtyczki.

  3. spraykon.eu pisze:

    Mam takie wrażenie, że czasy katalogów powoli odchodzą do przeszłości. A przynajmniej masowej ilości i przeciętnej jakości. Liczyć się będą katalogi wartościowe – zadbane – odpadnie jednym słowem masówka i działanie za pomocą automatów wysyłających wpisy do precli czy katów.

  4. castorp pisze:

    Najważniejsze to zróżnicowanie pochodzenia linków do strony tzw. dywersyfikacja.
    Bardo ważna jest treść na stronie – unikatowe treści.
    Nie zapominając oczywiście o dobrym hostingu i dobrze zoptymalizowanej stronie.
    Wszystkie czynniki są ważne i pominięcie jednego ma wpływ na końcowy efekt.

  5. CV pisze:

    Nie tyle chodzi o zakładanie profili na forach dyskusyjnych i linki w samych profilach, co o linki w treści komentarzy, otoczone treścią kontekstową, na stronach, na których w tematach dyskusji pojawiają się słowa z naszego anchora (zbieżność tematyczna!). Takie linki mają dużo wyższą siłę pozycjonującą, więc lepiej jest zdobyć link z komentarza potencjalnie od innego użytkownika (lub z marketingu szeptanego) niż link zwykle bez tekstu zakotwiczenia w profilu na forum, choć dobrze jest mieć i takie linki, bo też dają pewną moc. Linki ze stopek (podpisów) traktowane są przez robota jako słabe, wręcz prawie spamerskie.

    pozdrawiam,

  6. Janek O. pisze:

    O ile pamiętam, jakiś czas temu czytałem wypowiedź na forum webmasterów Google, który jasno mówił o tym, że na pierwszy rzut idą właśnie linki profilowe, dlatego nie wiem czy to dobry pomysł.

  7. @CV – w pewnym stopniu masz oczywiście rację. Chociaż z Naszych testów wynika iż linki ręcznie zakładane na forach, które mamy w ofercie dają bardzo dobre efekty….

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *