Strona główna » Publikacje » Nowości w Google Moja Firma – skonfiguruj ofertę powitalną

Nowości w Google Moja Firma – skonfiguruj ofertę powitalną

Nowości w Google Moja Firma – skonfiguruj ofertę powitalnąSłysząc o ofercie powitalnej, wiele osób zupełnie nie kojarzy tego z obszarem wyszukiwarki. Nic dziwnego, jest to bowiem całkowita nowość, której większość osób nie zdążyło jeszcze poznać, a tym bardziej zacząć z tego korzystać. Tymczasem oferta powitalna w Google Moja Firma jest nowo wprowadzonym rozwiązaniem, poprzez które można od teraz docierać do osób rozpoczynających obserwację danego profilu funkcjonującego w ramach googlowskich mapek.

Nowa oferta powitalna w Google Moja Firma

Rozwój profili tworzonych w mapach powiązany jest z zakończeniem istnienia portalu Google+. Nie był on już tak aktywnie wykorzystywany przez użytkowników jak wcześniej, jego formuła musiała się więc zakończyć, lecz zamiast tego mamy dynamiczniejszy rozwój innych obszarów. Wraz z początkiem lutego tego roku mamy możliwość obserwacji firmowych profili w mapkach, by na bieżąco zapoznawać się z dodawanymi przez nie treściami w tym właśnie obszarze. Teraz dochodzi do tego wspomniana na początku oferta powitalna.

Osoby z zewnątrz, które korzystając z aplikacji mobilnej wejdą w profil danej firmy, koło standardowego, znanego już dość powszechnie przycisku „obserwuj”, będą mogły zobaczyć koło niej małą ikonę w kształcie metki. Jeśli więc jest się zainteresowany taką opcją, należy:

  • wybrać profil interesującej firmy
  • znaleźć przycisk „obserwuj”
  • dostrzec przy nim ikonkę metki
  • kliknąć przycisk „obserwuj”

Korzyści, jakie daje oferta powitalna w wizytówkach Google

Jak wspomniano, jest to dedykowane nowym odbiorcom treści konkretnej firmy, i tylko one będą mogły odnaleźć tą opcję. Kiedy kliknie się na przycisk służący do rozpoczęcia obserwowania danej firmy, wyświetlona zostanie specjalnie przygotowana oferta. Będzie to właśnie oferta powitalna w wizytówkach Google, dzięki której firma może w specjalny sposób przywitać nowego obserwatora, aby poczuł się on bardziej dostrzeżony i doceniony. Ma to obustronne korzyści, gdyż klient może skorzystać z atrakcyjnej oferty, a firma może w ten sposób pozyskać nowego klienta, który w późniejszym czasie być może będzie powracał i ponownie korzystał z oferowanych usług.

Udostępnij wpis:

1 myśl na “Nowości w Google Moja Firma – skonfiguruj ofertę powitalną”

  1. Świetna sprawa. Google naprawdę stara się ułatwiać życie przedsiębiorcom i oferuje im wiele ciekawych opcji i narzędzi. Trzeba tylko z tego korzystać!

Komentarze zostały wyłączone.