Strona główna » Publikacje » Nowe snippety w wynikach wyszukiwania

Nowe snippety w wynikach wyszukiwania

Google wprowadza zmiany – od teraz rich snippety są wspierane także dla branży filmowej (recenzje filmów). W wynikach wyszukiwania dodano tak zwany Knowledge Graph, który wspiera recenzje filmów oraz seriali.

Prócz oficjalnej grafiki filmu, Google pozwala automatycznie przejść do oficjalnego trailera na YouTube. Jednak co ważniejsze, snippet pokazuje oceny użytkowników oraz recenzje na temat filmu.

Wygląda to mniej więcej tak:

snippety google

Jak na razie nowy snippet działa tylko w przypadku filmów. Jednak Google zapowiada, że podobne grafiki jeszcze w tym roku ukażą się także przy serialach oraz książkach. Snippety będą działać zarówno w wersji desktop, jak i na urządzeniach mobilnych. Warto dodać, że rozwiązanie jest na razie testowane tylko na amerykańskim rynku. Jeżeli tam pomyślnie przejdzie testy, zostanie wdrożone także w innych krajach.

Udostępnij wpis:

2 myśli na “Nowe snippety w wynikach wyszukiwania”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *