Strona główna » Publikacje » NAP – czym jest i dlaczego ma tak wielkie znaczenie dla lokalnego pozycjonowania?

NAP – czym jest i dlaczego ma tak wielkie znaczenie dla lokalnego pozycjonowania?

NAP - czym jest i dlaczego ma tak wielkie znaczenie dla lokalnego pozycjonowaniaTworząc stronę www warto zadbać o to, aby zdobyła ona nie tylko zaufanie klientów, ale również samej wyszukiwarki. Tylko zaufane witryny mogą liczyć bowiem na to, że znajdą się w topowych wynikach wyszukiwania Google.

Doskonałym rozwiązaniem, który pozwala na pogłębienie takiego zaufania jest umieszczanie NAP w różnych miejscach:

  • wizytówkach Google Maps,
  • w katalogach firm,
  • na różnych stronach internetowych,
  • w mediach społecznościowych.

Czym są wizytówki NAP? Są to po prostu podstawowe dane kontaktowe, dzięki którym można zidentyfikować daną firmę, a więc jej nazwa, ale również adres i inne dane kontaktowe.

Okazuje się, że pozycjonowanie lokalne opiera się przede wszystkim na tym, aby pozostawione dane o firmie były zawsze zgodne. Dlatego tak ważna jest dbałość o to, aby zawsze aktualizować wszystkie dane swojej firmy pozostawione w różnych lokalizacjach. Google zwraca na to bowiem uwagę i dokonuje porównań. Jeżeli NAP umieszczone w różnych miejscach są ze sobą zgodne, można liczyć na znacznie wyższą pozycję w wyszukiwarce.

Lokalne SEO odgrywa obecnie coraz większą rolę i warto przyłożyć się do tego tematu. Istotny jest nawet sposób pisowni, który powinien być zawsze ujednolicony. Doskonałym rozwiązaniem jest oczywiście korzystanie ze specjalnych stron www, na których znajdują się katalogi różnych lokalnych firm. Należy jednak dokładnie czytać regulamin takiego serwisu, zanim zdecyduje się na rejestrację. Okazuje się bowiem, że samo umieszczenie danych na stronie jest bezpłatne, jednakże po jakimś czasie pobierane są opłaty.

Swoje wizytówki NAP można nieodpłatnie umieszczać w wielu różnych miejscach. Doskonałym ich źródłem są social media, z których korzysta obecnie wiele osób. Warto szukać firm, które zajmują się właśnie pozycjonowaniem lokalnym. W szczególności dotyczy to niewielkich firm, które muszą liczyć na lokalnych klientów. Tego typu wizytówki są jednak narzędziem, z którego powinni korzystać wszyscy właściciele stron internetowych, ponieważ dają spore możliwości.

Aktualnie tego typu ofertę możecie znaleźć tutaj: https://seosklep24.pl/87-pozycjonowanie-lokalne

Udostępnij wpis:

1 myśl na “NAP – czym jest i dlaczego ma tak wielkie znaczenie dla lokalnego pozycjonowania?”

  1. No dobra, a w czym wizytówki NAP są lepsze od starych dobrych, a obecnie już wyklętych katalogów czy innych precli?

Komentarze zostały wyłączone.