Strona główna » Publikacje » LinkTak.pl – nowa jakość systemu wymiany linków

LinkTak.pl – nowa jakość systemu wymiany linków

linktakWiele mówi się o coraz większej roli contentu i optymalizacji strony w ogólnym procesie pozycjonowania. Do pozycjonerskich drzwi coraz głośniej pukają także social media i techniczne aspekty budowy stron (SWL, RWD, czynniki E-A-T). W tej pogoni za dopasowywanie stron do współczesnych standardów sieci, wielu pozycjonerów zapomniało, że pozycjonowanie to nadal w największym stopniu linki! Owszem, optymalizacja, unikalny content i dopieszczenie technikaliów na stronie jest ważne, jednak to linki wciąż odgrywają najważniejszą rolę w procesie pozycjonowania strony w Google.

W SEOsklep24.pl nie zapominamy o tym, ciągle szukając nowych rozwiązań, budując prywatne grupy blogów czy też odkrywając nowe miejsca na linki. Tym razem mamy przyjemność zaprezentować Wam zupełnie nowe (choć bazujące na znanych w branży metodach) rozwiązanie – system wymiany linków LinkTak.pl.

Zanim uśmiechniecie się pod nosem i stwierdzicie – SWL w 2020 roku? A w domu wszyscy zdrowi? – uspokajamy, to nie jest typowy SWL z generowanymi stronami o zerowej wartości. Zainteresowani? Zapraszamy do dalszej lektury.

Czym jest i jak działa SWL?

Zanim wyjaśnimy, jak działa LinkTak.pl, przybliżmy, czym jest skrót SWL. System Wymiany Linków to dla doświadczonych pozycjonerów doskonale znany sposób zdobywania odnośników. SWLe swoje triumfy święciły ponad dekadę temu, kiedy to Google nie dbało o jakość, ale ilość linków – wówczas systemy tego typu były doskonałymi automatami do kupowania linków i zamieszczania ich na stronach (w stopkach lub widgetach). Wszystko rozchodziło się o punkty – jeżeli mieliśmy swoje strony, mogliśmy udostępnić je dla innych pozycjonerów, zarabiając punkty. Punkty w systemie można było sprzedać, kupić lub wykorzystać we własnym zakresie do pozycjonowania własnych stron. Wielu pozycjonerów budowało setki identycznych stron, zapełnianych słabej jakości tekstami – powstawały istne farmy do generowania punktów i linkowania pozycjonowanych stron klientów.

Sam system SWL jest wręcz genialny w swojej prostocie – wymieniamy linki między stronami. Algorytm ocenia jakość strony i przypisuje do konta określoną ilość punktów. Czym lepsza strona, tym więcej punktów. Niestety wiele systemów SWL straciło kontrolę nad jakością, pozwalając na dodawanie do systemu stron, które prezentowały zerową jakość. Gdy Google zaczęło banować takie witryny (chociażby za pomocą aktualizacji Panda i Pingwin), wiele systemów SWL po prostu przestało nadawać się do użytku. Wtedy to właśnie powstał mit, jakoby systemy tego typu nie nadawały się do pozycjonowania a ich użycie równało się z jednoczesnym nałożeniem bana na pozycjonowaną stronę.

Jak jest obecnie? SWL nadal działają, jednak ograniczyły swój zasięg i przede wszystkim poprawiły jakość przyjmowanych stron. Toteż pozycjonerzy dzielą się na zwolenników i przeciwników tego typu rozwiązań. Naszym zdaniem SWLe można śmiało porównać do katalogów stron. Wiele z nich przestało istnieć, gdyż ich jakość była zerowa, co przy aktualnej sytuacji i poziomie weryfikacji Google nie ma po prostu racji bytu. Z kolei wiele katalogów stron nadal działa i jest z powodzeniem wykorzystywanych do pozycjonowania stron. Tak samo jest z SWLami.

Dlaczego LinkTak.pl?

Do systemów SWL, które mają zdrowe podejście i które są budowane na właściwych założeniach, śmiało możemy zaliczyć system LinkTak.pl. Twórcy postawili przed sobą jasny cel – stworzyć system, który będzie zrzeszał wysokiej jakości strony w sieciach partnerskich Trust Rank. Do systemu nie zostaną dodane żadne witryny z generatorów czy strony, które nie przedstawiają żadnej wartościowej treści dla internautów. Ponadto system ciągle weryfikuje jakość linkową stron w systemie (na podstawie parametru Trust Rank od MajesticSEO). Wydawcy, którzy chcą dodać swój blog do sieci, przechodzą skrupulatną weryfikację – dopiero po jej zakończeniu portal może emitować linki dodawane przez LinkTak.pl.

Sam system również działa na sprawdzonych rozwiązaniach swoich poprzedników, czyli punktach. Każdy może stworzyć projekt i przypisać określoną ilość punktów (kupioną lub zarobioną dzięki publikacji linków ze swoich stron). Oczywiście ważne jest, aby projekt został odpowiednio skonfigurowany – nie zapominajmy, że nadal mamy do czynienia z pozycjonowaniem, które nie ma jednakowych ram dla każdej strony. Jedna fraza będzie potrzebowała większej ilości punktów, inna mniej – takie SEO.

To właśnie jakość i skrupulatne weryfikowanie stron w systemie sprawia, że LinkTak.pl to system, który warto przetestować. My już jesteśmy po pierwszych testach i możemy powiedzieć jedno – warto!

Case Study: Optymalizacja + LinkTak.pl = wyższe pozycje w Google

Oczywiście w świecie SEO nie można opierać swoich zachwytów tylko na zapewnieniach – tu liczą się efekty. Dlatego prezentujemy case study dla jednej z naszych witryn, która została przez nas podlinkowana za pomocą systemu. Oto szczegóły:

Tematyka strony: rozrywka online, gry online

Wiek domeny: 3 lata

Historia linkowa: strona przechwycona, kilkanaście linków

Dodatkowe działania: strona zoptymalizowana pod wskazane frazy kluczowe, stworzony wartościowy content oraz dodany blog z kilkunastoma artykułami

Linkowanie w systemie: od stycznia 2020 roku, przydzielono 15 000 punktów miesięcznie

Efekty:

styczen2020luty2020marzec2020kwiecien2020searchcon

Jak pokazują aktualne pozycje, system działa doskonale i w połączeniu z dobrymi tekstami oraz dobrą optymalizacją daje efekty.

Zarejestruj się z pomocą SEOsklep24.pl

Wszystkich, którzy chcą spróbować ze swoimi stronami (zarówno do pozycjonowania, jak i dodając swoje witryny do sieci jako wydawca) zachęcamy do zarejestrowania się za pomocą naszego linka: http://linktak.pl/?typ=strona_rejestracji&p=SEOsklep24.pl

Potrzebujesz pomocy przy konfiguracji projektu? Pomożemy!

Prosimy tylko o jedno – rozwagę. Sam system jest bardzo intuicyjny, a uruchomienie projektu nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Niemniej pamiętajcie, że to nadal linki i pozycjonowanie, dlatego apelujemy, aby pierwsze projekty były testowe – nie przydzielajcie zbyt dużej ilości punktów. Nie chodzi tutaj o możliwość zdobycia bana czy ręczną karę od Google (LinkTak.pl swoją jakością i skrupulatnym analizowaniem witryn wydawców bardzo ogranicza ryzyko takich kar – jest tu po prostu wysoka jakość), ale zbyt wysoką kwotę za projekt i swojego rodzaju przepalenie liczby punktów – każdy punkt kosztuje, dlatego zachęcamy do stopniowego przydzielania punktów i analizowania, jak pozycje strony reagują na nowe linki.

Jeżeli nie wiesz, ile punktów przydzielić dla danej strony – napisz do nas, chętnie pomożemy i doradzimy.

Pamiętajcie również, że optymalizacja i odpowiednie przygotowanie witryny to klucz do sukcesu – witryna zoptymalizowana będzie wymagać znacznie mniejszej ilości punktów, niż portal, który wymaga poprawek czy strona, na której wciąż dostępne są skopiowane teksty.

Wynajem punktów w systemie LinkTak.pl

Jak już wspomnieliśmy, aby móc dodać projekt w systemie LinkTak.pl, potrzebne są punkty. Jeżeli nie masz własnej strony lub po prostu nie chcesz zostać wydawcą, możesz niezbędne do uruchomienia linkowania punkty wynająć u nas.

Koszt to 7zł netto za 1000 punktów na okres 30 dni.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu e-mail. Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie samego systemu – śmiało pytajcie tutaj, na e-mai lub bezpośrednio na LinkTak.pl!

Na koniec przypominamy raz jeszcze o możliwości zarejestrowania się w systemie z naszego reflinka: http://linktak.pl/?typ=strona_rejestracji&p=SEOsklep24.pl

Miłego linkowania i zdobywania najwyższych pozycji w Google!

Udostępnij wpis:

7 myśli na “LinkTak.pl – nowa jakość systemu wymiany linków”

  1. Bardzo fajne case study. Mimo to jak dla mnie brakuje kilku informacji. Według mnie, wtedy post i test byłby bardziej wiarygodny wobec wszystkich innych odwiedzających. Te informacje to: czy był wykorzystywany jakiś soft przy optymalizacji? warto o tym wspomnieć. Druga kwestia dotyczy linkowania. Na zdjęciach widać, że było sprawdzanych 15 fraz, warto przy takim teście podać na ile fraz było puszczone linkowanie, ile linków udało się uzyskać, czy strona główna była linkowania, jaki był rozkład anchorów, jakie było kryterium wyboru domen w linktak, czy strona była linkowana także ze stron głównych (większa wartość punktów) itp.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *