Linki z treści posta – reklamowe posty z linkami!

linki z forumJak podnieść pozycje strony w Google i jednocześnie zareklamować swoje produkty/usługi lub blog szerszemu gronu potencjalnych odbiorców? Taki efekt zapewni wyłącznie marketing szeptany, w którym znajdzie się wpleciony anchor/URL prowadzący do Twojej strony! Teraz w ofercie SEOsklep24.pl (szczegóły poniżej).

Marketing szeptany – czym jest i jakie daje korzyści?

Czym jest marketing szeptany? W najprostszym tłumaczeniu tego pojęcia – to publikowanie postów na forach dyskusyjnych, w których internauci polecają stronę/produkt/usługę dla czytelników. Cała magia polega na tym, aby wpleść frazę lub link do strony w sposób naturalny, czyli tak, aby dany post reklamowy nie wyglądał jak reklama.

Przykład? Załóżmy, że szukasz opon do swojego auta. Producentów i rodzajów ogumienia jest dużo, dlatego nic dziwnego, że wiele osób czując zagubienie w gąszczu ofert, kieruje swoje kroki lub zapytania na fora internetowe, gdzie inni użytkownicy dzielą się opiniami i radami w danej tematyce (w tym przypadku polecają lub odradzają konkretne opony). Prócz przydatnych rad, inni użytkownicy polecają także miejsca, gdzie akurat można kupić i wymienić wybrane opony. I właśnie te posty, w których znajdują się polecenia sklepów/punktów wulkanizacyjnych można uznać za reklamowe. Naturalnie wplecione w temat, idealnie wyważone i co najważniejsze – pomocne dla innych czytelników.

Jakie korzyści daje marketing szeptany?

W przypadku postów z linkami, korzyści są dwie:

1. Pozycjonowanie strony – linki osadzone w postach są naturalne, do tego bardzo dobrze i szybko się indeksują i z pozytywnym skutkiem wpływają na pozycję witryny w Google. Sam gigant z Mountain View potwierdza, że linki z forów mają coraz większe znaczenie w algorytmie.

2. Bezpośrednia reklama – posty reklamowe z linkami odpowiadają na potrzeby czytelników, sugerując im jednocześnie miejsce (reklamowaną stronę), gdzie mogą zaspokoić potrzebę na produkt/usługę. W przypadku promocji blogów, takie wpisy mogą sugerować, gdzie internauta powinien się udać po więcej informacji lub porady. Oczywiście cały marketing szeptany (o ile przeprowadzony jest naturalnie) przekłada się na bezpośrednie przejścia potencjalnych klientów na daną stronę i zwiększenie obrotów.

Aby marketing szeptany zadziałał..

Gdzie zatem tkwi haczyk? Otóż aby marketing szeptany/linkowy przynosił wyżej przytoczone korzyści, należy przeprowadzić go z dużą dozą ostrożności. Pisane posty muszą być naturalne i dopasowane do tematyki forum i danego wątku (posty ni z gruszki, ni z pietruszki polecające produkty dla mam w wątku o oponach zimowych raczej nie zostaną uznane za trafione). Ważne także, aby takie posty były publikowane z kont z historią i zaufaniem innych forumowiczów. Jeżeli tak się nie stanie, post najpewniej zostanie usunięty lub co gorsza – wpis stanie się przedmiotem żartu innych forumowiczów, co może bezpośrednio przełożyć się na zrujnowanie wizerunku marki w internecie (zwłaszcza, gdy taki nieudolnie napisany post będzie publikowany w innych miejscach w sieci – wiralowy marketing może przynieść odwrotny efekt do tego, jaki zakładaliśmy).

Sam marketing szeptany może wydawać się trudny i pracochłonny (i taki jest), jednak gra i zyski są warte zachodu. Jeżeli jednak nie macie czasu na samodzielne szukanie forów i tematów oraz zakładanie kont, by po kilkunastu postach napisać taki reklamowy wpis – zapraszamy do nowej oferty SEOsklep24.pl

Oferta SEOsklep24.pl

Jak wspomnieliśmy na początku, uruchomiliśmy właśnie długo testowaną i szlifowaną ofertę na posty reklamowe, które publikujemy na polskich forach (wysokie współczynniki CF i TF) – idealne zarówno z perspektywy SEO i bezpośredniej reklamy.

Więcej informacji o ofercie oraz jej szczegółach znajdziecie na stronie http://seosklep24.pl/85-marketing-szeptany

Zapraszamy do sprawdzenia!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie stron. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *