Strona główna » Publikacje » Linki z portali ogłoszeniowych – jak je zdobywać, aby nie zaszkodzić stronie?

Linki z portali ogłoszeniowych – jak je zdobywać, aby nie zaszkodzić stronie?

Dywersyfikacja profilu linkowego powinna być ważna podczas każdej kampanii SEO i działań linkbuildingowych. Jeżeli zapomnimy o zdobywaniu różnych linków, Google szybko zauważy, że profil linkowy pozycjonowanej strony jest po prostu sztuczny i budowany według przyjętego schematu. Przesada w zdobywaniu określonego rodzaju linków zakończy się w najlepszym wypadku obniżeniem pozycji w Google, a w najgorszym – karą nałożoną przez Google i po prostu banem, całkowicie wykluczając promowany portal z wyników wyszukiwania.

Dlaczego wspominamy o dywersyfikacji linków w kontekście portali ogłoszeniowych? Są one doskonałym sposobem na zdobycie wartościowych linków ze stron o zupełnie innej budowie, innym contencie i oczywiście odmiennym charakterze działania. Na tym polega zdywersyfikowanie profilu linkowego podczas kampanii SEO.

Problemy z linkami z ogłoszeń?

Zapewne wielu pozycjonerów i właścicieli stron powie teraz – fajnie, wszystko się zgadza, tylko problem polega na tym, że dobre portale ogłoszeniowe nie pozwalają na publikację treści z linkami, a te strony z anonsami, które na to pozwalają, są po prostu tak kiepskiej jakości, że nie nadają się nawet na linkowanie zaplecza SEO, nie wspominając o stronie docelowo promowanej w kampanii pozycjonerskiej. I jest w tym 100% racji – wiele stron z ogłoszeniami albo nie pozwala na publikowanie linków, albo linki są bardzo drogie bądź po prostu sama strona jest kiepskiej jakości.

Problem z portalami ogłoszeniowymi jest zasadniczy – każdy może dodać dowolną treść. Mimo, że wiele takich stron wprowadziło moderację, administratorzy rzadko sprawdzają, czy aby publikowany tekst jest unikalny, czy treści nie zawierają linków lub czy sama strona z ogłoszeniami jest odpowiednio zoptymalizowana i posiada właściwy profil linkowy. To powoduje, że taki portal staje się mało atrakcyjny z perspektywy SEO.

Prywatna grupa 20 portali ogłoszeniowych od SEOsklep24.pl

Podczas prowadzenia kampanii SEO często natykamy się na problemy, z którymi borykają się również inni pozycjonerzy, agencje SEO czy prywatni właściciel stron, którzy samodzielnie prowadzą kampanie SEO. Tak było również w tym przypadku – szukając wartościowych miejsc na dywersyfikację linków, postanowiliśmy skupić się na portalach ogłoszeniowych. Niestety research spełzł na niczym, gdyż albo trafialiśmy na bardzo zaniedbane strony pozwalające na publikowanie czegokolwiek (włącznie z linkami – takie miejsca nadają się bardziej na depozycjonowanie niż pozycjonowanie) albo na strony, w których linki były zakazane.

Postanowiliśmy wypełnić lukę i stworzyć prywatną grupę 20 stron zapleczowych, które są portalami ogłoszeniowymi. Oczywiście na naszych stronach możliwość publikacji treści jest ograniczona – tylko my mamy możliwość dodawania nowych ogłoszeń. To pozwala nam w 100% panować nad contentem i aspektami SEO każdej ze stron.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby przygotować zadbaną grupę portali ogłoszeniowych stanowiących dobre miejsce na publikację linku pozycjonerskiego. Portale powstały na domenach z historią (rejestracja w latach 2001-2011 rok), mają wysokie wskaźniki SEO TF i CF, osadzone są na prywatnych polskich adresach IP i serwerach z SSD. Każda strona jest zoptymalizowana posiada rozbudowany profil linkowy, który cały czas jest udoskonalany.

Wszystkich zainteresowanych nową ofertą na 20 linków z prywatnej grupy portali zapleczowych SEOsklep24.pl zapraszamy do wejścia na stronę: Linki z Prywatnych Portali Ogłoszeń – tam znajdziecie wszelkie informacje, przykładowe strony wchodzące w skład grupy i wskaźniki SEO potwierdzające, że znów podeszliśmy do sprawy profesjonalnie, przygotowując grupę wartościowych stron SEO pod dywersyfikację, reklamę w Google i pozycjonowanie.

Udostępnij wpis:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *