Google będzie weryfikowało europejskich nadawców reklam wyborczych

Google będzie weryfikowało europejskich nadawców reklam wyborczychGoogle jako miejsce, gdzie na szeroką skalę pojawiają się reklamy wyborcze związane z różnymi kampaniami zapowiedziało niedawno, że wdroży pewne zmiany, które będą miały na celu zapewnienie większego stopnia bezpieczeństwa. Ma to nastąpić przed wyborami, które odbywać się będą w 2019 roku. Nowe zasady dotyczyć mają całej Unii Europejskiej, a polegać mają między innymi na wprowadzeniu:

  • dokładnej weryfikacji reklamodawców

  • mechanizmów umożliwiających użytkownikom sieci sprawdzanie danych o wyborcach i reklamach

  • ograniczeń w zakresie manipulowania wyborcami

Zmiany te spowodują, że reklamodawcy chcący umieścić reklamę wyborczą w internecie będą musieli dostarczyć do Googli odpowiednie dokumenty. Przykładem może być potwierdzenie zarejestrowania danej partii. Działanie ma na cale usprawnienie funkcjonowania praw politycznych w całej Unii Europejskiej. Dzięki temu ma zostać zmniejszony stopień manipulacji opinią publiczną w gorącym okresie jakim jest okres przedwyborczy czy same wybory.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie stron i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *