Strona główna » Publikacje » Google Ads – od maja nowe restrykcje

Google Ads – od maja nowe restrykcje

grafika3Co jakiś czas, ze względu na żyjący rynek, Google Ads decyduje się na wprowadzenie nowych restrykcji, które mają na celu eliminację zachowań będących w dużej mierze spamem lub informacją zdecydowanie niepotrzebną. Blokowanie określonych reklam pozwala na zachowanie porządku i jako takiego ładu, który pozwala na znacznie skuteczniejszą pracę i uzyskane dzięki niej efekty.

Jakie są nowe zasady Google Ads?

Od 26 maja 2020 wejdą w życie nowe przepisy, które dotyczą nowych restrykcji Google Ads. Warto zajrzeć w regulamin Google Ads, jeśli wciąż mamy wątpliwości. Nowe restrykcje Google Ads dotyczą przede wszystkim reklamowania czynności związanych z urzędem. Nie ważny jest cel wyprawy, a więc czy to jest poczta, czy też urząd stanu cywilnego – wszelkie reklamy opisujące usługi instytucji państwowych będą blokowane.

Ma to na celu wyłączenie możliwości reklamowania usługodawców, którzy oferują pomoc w aktualizowaniu dokumentacji urzędowej, takiej jak:

  • prawo jazdy,

  • karty stałego pobytu,

  • wizy,

  • ubezpieczenia zdrowotnego,

  • dowodu osobistego,

  • paszportu.

Dzięki takiej działalności Google Ads jest w stanie ograniczyć, czy też całkowicie wykluczyć reklamowanie dokumentacji i usług z nimi związanych. Każdy urząd posiada stronę, na której są wyczerpujące temat informacje i to właśnie tam powinniśmy się kierować. Reklamy tego typu nie muszą się wyświetlać wszędzie.

Restrykcje te dotyczą dzisiaj Stanów Zjednoczonych, jednakże biorąc pod uwagę szybki rozwój Polski – to jutro mogą dotyczyć i nas, a to faktycznie by się przydało.

Udostępnij wpis: