Strona główna » Publikacje » Czym są reklamy Bumper Ads i kiedy warto je stosować?

Czym są reklamy Bumper Ads i kiedy warto je stosować?

Czym są reklamy Bumper Ads i kiedy warto je stosowaćGoogle oferują liczne opcje reklamowania firmom i markom. Jedną z nich są popularne dzisiaj Bumper Ads. Są to kilkusekundowe reklamy, które stanowią przerywniki w filmach wideo umieszczanych w serwisie YouTube. Na czym dokładnie polega działanie takich reklam? O tym poniżej.

Czym są Bumper Ads?

Reklamy kilkusekundowe to ciekawy format reklamowy oferowany dzisiaj przez Google Ads. Skierowany jest on głównie do użytkowników mobilnych. Taka opcja jest jednak formą krótkiego przypomnienia o marce, a nie stanowi pełnej reklamy produktu lub usługi. Ciężko byłoby tego bowiem dokonać w zaledwie 6 sekund!

Właściwości reklam Bumper Ads:

  • nie da się ich pominąć jednak trwają jedynie 6 sekund

  • pojawiają się na urządzeniach mobilnych podczas oglądania wideo na YouTube

  • wyświetlenie reklamy nie jest uwzględniane w ilości wyświetleń filmu

Forma reklamowa Bumper Ads to tak naprawdę idealne narzędzie uzupełniające całą kampanię reklamową. Dużą zaletą takiej kampanii, która uwzględnia 6-sekundowe reklamy, jest jej niski koszt. Co ważne takie reklamy nie umożliwiają pełnej prezentacji usługi lub produktu, ale pozwalają o nim przypomnieć i zachęcić internautów do skorzystania z nich.

Jakie powinny być reklamy Bumper Ads?

Najważniejszą cechą każdej reklamy Bumper Ads jest kreatywność i zachęcający projekt. 6-sekundowa reklama powinna być zabawna, ciekawa lub intrygująca. Liczy się prosty, emocjonujący i pełen kreatywności przekaz, który nie znudzi, a zachęci.

Zalety wdrażania reklam Bumper Ads w kampanię promocyjną

Największą zaletą reklam 6-sekundowych jest potęgowanie emocji u użytkowników sieci, a co za tym idzie zwiększenie popularności danej usługi lub produktu. Dodatkowo filmy Bumper Ads pozwalają także zwiększać zasięg kampanii, gdyż skierowane są do użytkowników mobilnych. Takie narzędzie skutecznie przypomina konsumentom o produkcie, marce lub usłudze. Dodatkowo ogromną zaletą tego rozwiązania jest bardzo niski koszt. 6-sekundowe filmy nie wymagają bowiem profesjonalnego podejścia i dużych nakładów finansowych.

Udostępnij wpis: