Strona główna » Publikacje » 5 wskazówek dotyczących promocji firm transportowych w Google

5 wskazówek dotyczących promocji firm transportowych w Google

5 wskazówek dotyczących promocji firm transportowych w GoogleBranża transportowa w Polsce rozwija się – co cieszy. Jednak, prowadząc takową firmę (bez względu na to, czy chodzi o transport, przewóz czy przeprowadzki) i chcąc odnieść sukces należy bezwzględnie zająć się skuteczną reklamą swoich usług online. Tylko tak można pilnować, by nie zostać w tyle i równocześnie mieć możliwość dotarcia do szerszego grona Klientów. W dzisiejszym wpisie prezentujemy kilka sprawdzonych sposobów na zastosowanie możliwości Internetu w promowaniu firm zajmujących się transportem.

Wskazówka #1: opis świadczonych usług – kompleksowy i precyzyjny!

Już sam wstęp do tego artykułu uświadamia, z jak dużą różnorodnością mamy do czynienia, jeśli chodzi o branżę transportową. Warto, a nawet trzeba tę cechę wykorzystać na swoją korzyść. Dlatego promocja firmy transportowej w tym kontekście powinna być skupiona na możliwie jak najbardziej precyzyjnym opisaniu świadczonych usług. Im więcej szczegółów – tym bardziej zorientowany będzie Klient, a to przekłada się na większe szanse na to, iż właśnie z Twoich usług będzie chcieć skorzystać.

Opisz więc na swojej stronie, jeśli oferujesz:

  • Transport instrumentów muzycznych (pianina, fortepiany, perkusje etc),
  • Przeprowadzki (biur, firm, mieszkań prywatnych)

Nie zadowalaj się opisem typu „szeroka oferta usług transportowych” – to żadna wiadomość dla wyszukiwarki, jak również dla Klienta. Pomocne jest także precyzowanie lokalizacji w ramach fraz np. przeprowadzki sklepów Kraków – co jest dobre i dla SEO i dla przedstawienia oferty z punktu widzenia Klienta. Tworząc taką szczegółową ofertę zastanów się czy usługa obejmuje wyniesienie i wniesienie transportowanych rzeczy, bądź też czy jako firma jesteś w stanie zaoferować usługi komplementarne – np. złożenie mebli i opisz to!

Wskazówka #2: komentarze, opinie, rekomendacje – zbieraj i korzystaj!

Sprawdzanie opinii na temat produktów, usług czy samej firmy jest stałym elementem researchu każdego Internauty- Klienta poszukującego rozwiązania dla siebie. Zatem im więcej przychylnych komentarzy widocznych na temat Twojej firmy i świadczonych przez nią usług – tym większa jej wiarygodność.

Jak ułatwić Klientom dostęp do takich informacji?

  • Zbieraj przychylne opinie wszędzie gdzie się da – od portali ogłoszeniowych, po fora internetowe.
  • Stwórz specjalne miejsce na stronie, gdzie będziesz umieszczać rekomendacje.
  • Pozyskuj dobre oceny korzystając z portali społecznościowych.

Wskazówka #3: Obecność w mediach społecznościowych – nie ignoruj jej!

Skoro już jesteśmy przy portalach społecznościowych – warto tutaj płynnie wspomnieć, iż one również mają spory wpływ na promocje firm z branż transportowych. To dzięki nim każde przedsiębiorstwo może podnieść swoją wiarygodność – szczególnie wtedy, gdy fan page strony jest prowadzony mądrze i regularnie.

Social Media, które warto wziąć pod uwagę to:

  • Facebook
  • Instagram
  • Google +
  • Twitter

To z jednej strony kapitalne miejsce do publikacji swojej oferty czy promocji, a z drugiej – cenne miejsce na feedback, gdzie można otrzymywać rekomendacje i komentarze bezpośrednio od użytkowników.

Wskazówka #4: urządzenia mobilne – wykorzystaj ich potencjał!

Szukanie usług transportowych za pomocą wyszukiwarek w stronach mobilnych to już stała praktyka, której nie możesz zignorować jeśli zależy Ci na odniesieniu sukcesu w branży. Poza tym, dzisiaj już samo pozycjonowanie firmy transportowej jest w ścisłej korelacji z tym faktem. Twoja strona czy aplikacje z nią powiązane muszą by jak najlepiej powiązane z funkcjonalnością urządzeń mobilnych. Skutecznym podejściem w tym kontekście będzie stworzenie strony na bazie nowoczesnej technologii RWD.

Wskazówka #4: reklama Google AdWords – gwarancja dobrej promocji

Reklamy AdWords są bardzo skuteczne – im więcej wydasz na nie, tym lepsze uzyskasz wyniki – widoczne wyniki. Mimo iż stawki CPC w wyszukiwarkach są naprawdę wysokie – przedsiębiorcy w branży transportu robią taką inwestycję, bo wiedzą iż jeśli oni – to konkurencja. Aby z tego dobrze skorzystać i nie zbankrutować – najlepiej zrobić porządny plan.

Udostępnij wpis:

2 myśli na “5 wskazówek dotyczących promocji firm transportowych w Google”

  1. Regularnosć i wytrwałość uważam za najważniejszy element widzialności w sieci. Możemy być nie poprawni w tym wszystkim co robimy a i tak osiągniemy zamierzony cel tylko dlatego że działania wykonujemy cyklicznie.

Komentarze zostały wyłączone.