Strona główna » Publikacje » 10 propozycji – najciekawsze książki o marketingu online

10 propozycji – najciekawsze książki o marketingu online

Coraz więcej osób interesuje się obecnie tematyką marketingu internetowego i poszukuje publikacji na ten temat. Ponieważ branża ta cały czas się zmienia, a wiedza aktualizuje, warto wybierać polecone i sprawdzone książki o marketingu. Poniżej przedstawiamy najlepsze pozycje na ten temat.

Google Analitycs dla marketingowców”

Jest to książka o marketingu internetowym Martny Zastrożnej. Skupia się ona na analizie danych, a autorka prezentuje wiedzę bardzo prostym i przystępnym językiem. Pomimo swoich lat, książka jest nadal bardzo wartościową pozycją dla każdego marketingowca.

Godzina dziennie z Web Analytics: stwórz dobrą strategię e-marketingową”

Avinash Kaushnik marketing internetowy opanował do perfekcji. Jest to prawdziwy guru tematu analizy danych, nie tylko w Internecie. Książka jest obowiązkową pozycją dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym.

AdWords 360. Katalog skutecznych kampanii”

Autorka albumu jest Paulina Wiktorska. Książka to wspaniałe uzupełnienie każdej biblioteczki osoby zainteresowanej reklamą w Internecie. Umożliwia ona zapoznanie się ze schematami kampanii Google AdWords w dość przystępny dla czytelnika sposób.

Don’t let me think”

Jest to zagraniczna pozycja książkowa Steve’a Kruga. Nie jest to typowa książka o marketingu, ponieważ pokazuje czytelnikowi jak naprawdę zachowują się użytkownicy Internetu. Często zachowania te bardzo różnią się od wyobrażanych przez marketingowców. Książka uczy zrozumienia pewnych prawidłowości.

Biblia e-biznesu”

To ogromna pozycja książkowa, powstała dzięki współpracy różnych autorów. Łączy w sobie książki o marketingu i stanowi kompendium wiedzy dla osób zainteresowanych tematyką. Warto mieć ją w swojej biblioteczce, ponieważ pokazuje różne spojrzenia na temat e-biznesu oraz marketingu w Internecie. Polecana jest w szczególności osobom początkującym.

Growth Hacker Marketing”

To książka Ryana Holidaya, który pisze o przyszłości reklamy, marketingu oraz PR. Książka ma stanowić swego rodzaju filozofię działania, którą powinni kierować się współcześni marketingowcy. Książka może okazać się doskonałym narzędziem dla osób, które chcą podążać we właściwym kierunku i nastawiać się na osiąganie nowych celów. Warto poświęcić dla niej nieco miejsca w swojej biblioteczce.

Videomarketing nie tylko na Youtube”

Jest to bardzo ciekawa pozycja Magdaleny Daniłoś. Książka wprowadza czytelnika w świat video, od Youtube do Facebooka i uczy, w jaki sposób zająć się promocją swojego kanału od strony technicznej. Napisana jest przystępnym językiem i okazuje się być bardzo pomocna.

Konwersja w e-commerce”

Książka o marketingu poświęcona działaniom, które mają na celu wzrost konwersji. Jest to idealna pozycja książkowa dla osób zainteresowanych prowadzeniem sklepu internetowego w dzisiejszych czasach. Absolutny must-have.

Buyer personas”

Adelle Ravel jest autorką, która wskazuje, w jaki sposób trafić do swojego odbiorcy i klienta. Kolejna pozycja książkowa dla właścicieli sklepów internetowych oraz osób zajmujących się ich usprawnieniem.

Nowy PR. Jak Internet zmienił Public Relations”

Autorka, Anna Miotk w bardzo prosty i przejrzysty sposób pokazuje mechanizmy rządzące komunikacją. Książka warta polecenia, bardzo przyjemna w czytaniu.

W księgarniach można znaleźć obecnie setki pozycji książkowych dotyczących marketingu internetowego. Przedstawione powyżej to absolutne perełki, które z pewnością warto przeczytać.

Udostępnij wpis:

2 myśli na “10 propozycji – najciekawsze książki o marketingu online”

  1. Jak najbardziej zgadzamy się, że przedstawione wyżej książki, to perełki. Są to książki cenione przez ekspertów, które tak naprawdę bez względu na nasz stopień zaawansowania będą dla nas przydatne. Warto po nie sięgnąć, jeśli jeszcze ich nie czytaliśmy. Zwłaszcza, że okoliczności sprzyjają takiej formie rozwijania swoich kompetencji.

Komentarze zostały wyłączone.