Mobilna wyszukiwarka grafiki Google

Jedna z absolutnie podstawowych i najbardziej lubianych funkcji wyszukiwarki Google, która od wielu lat zdobywa coraz większe uznanie Internautów na całym świecie, jest zakładka grafika. Na samym początku wyszukiwarka grafiki Google ograniczała się do najbardziej oczywistej i podstawowej funkcji, jaką było wyszukiwanie obrazów odpowiadających na konkretne zapytanie słowne – wpisując pizza czy silnik diesla, użytkownik niemal natychmiast otrzymywał wynik w postaci setek czy tysięcy najróżniejszych fotografii skojarzonych z tymże hasłem.

Z czasem jednak ta podstawowa dość funkcja była rozwijana, a wielkim krokiem w kierunku XXI wieku była z cała pewnością platforma mobilne Google – dopasowana do urządzeń przenośnych jak tablety i smartfony. Wyszukiwanie grafiki i jej podstawowa edycja za pomocą urządzeń z dużymi, dotykowymi wyświetlaczami, stała się jeszcze bardziej intuicyjna i wielozadaniowa. W efekcie jedną z dodatkowych opcji, które wprowadzono do silnika wyszukiwarki graficznej firmy, była możliwość przeciągnięcia posiadanego zdjęcia w jednym z popularnych formatów bezpośrednio do wyszukiwarki Google w celu identyfikacji przedmiotu lub miejsca na zdjęciu, albo autora i podobnych stron www, na których analogiczne fotografie da się znaleźć. To jednak nie koniec innowacji i w ostatnim czasie wyszukiwarka grafiki Google zyskała kolejne funkcje na miarę XXI wieku.

Pierwszą z nowinek w tej internetowej bazie możliwości graficznych jest funkcja podobne produkty w wyszukiwarce Google. Dzięki niej odpowiednio przygotowane i skatalogowane produkty pojawiające się na różnych grafikach, umożliwiają natychmiastowe przejście chociażby do strony sklepu elektronicznego oferującego dany model. Sprzedawcom daje to unikalną możliwość zwiększenia skuteczności swojej reklamy internetowej także na obcych nośnikach informacji, natomiast dla klientów jest to dodatkowe ułatwienie pozwalające na jeszcze szybsze i wygodniejsze robienie zakupów czy nawigowanie pomiędzy podobającymi się przedmiotami.

Inna funkcjonalność, która również zaadresowana została przede wszystkim do osób ceniących sobie modę i wykorzystujących internetową wyszukiwarkę grafiki do opracowywania nowych stylizacji czy inspirowania się modowymi nowinkami to pomysły na stylizację Google. Od teraz widząc jakiś ciekawy przedmiot do kupna jak torebka, okulary czy buty, można skorzystać z funkcji, która natychmiast odeśle do strony lub zaprezentuje w formie graficznej kilka znalezionych online stylizacji z zastosowaniem właśnie rzeczonej torebki, butów czy kapelusza. Takie ułatwienie przy ocenie wartości estetycznej danego przedmiotu czy elementu garderoby, z pewnością docenią nie tylko pasjonatki mody.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie stron i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *