Strona główna » Publikacje » Ceny produktów w desktopowych wynikach wyszukiwania

Ceny produktów w desktopowych wynikach wyszukiwania

Co nowego słychać w naszej ulubionej wyszukiwarce Google? Karuzela z rozszerzeniem ceny w wynikach wyszukiwania. Na razie możemy z niej korzystać za pomocą tabletów i smartfonów, gdyż jest póki co wprowadzona w mobilnej wersji przeglądarek. Desktopowe wydanie jest w tej chwili w fazie testów – bowiem Google chce mieć pewność, czy karuzela price extensions sprawdzi się również i w tej wersji.

Na czym polega różnica w wyświetlaniu ceny produktów w Google?

Do tej pory pod treścią reklamy mieliśmy do czynienia z listą, teraz dla naszej wygody wprowadzono karuzelę z boksami zwaną price extensions. To jednak nie koniec zmian. By zobaczyć ich więcej należy wejść na panel AdWords, gdyż właśnie w tym miejscu każdy może skorzystać z poglądu rozszerzania cen. Jeśli zabieramy się za edycję tego miejsca w wyszukiwarce będzie ono pojawiało się po prawej stronie, ale uwaga – jeśli chodzi o wyświetlanie tej karuzeli we właściwych wynikach wyszukiwarek będzie to zależne od wprowadzanych tekstów reklamowych oraz nagłówków, z racji czego mamy do czynienia z dynamiczną lokalizacją.

Jak z tego mogą skorzystać reklamodawcy? Zmiany pomagają im w ustawieniu nowych rozszerzeń dla komponentów, takich jak:

– usługi

– marki

– typy usług

– wydarzenia

– kategorie usług

– lokalizacja

– typ produktów

– kategoria produktów

– lokalizacja.

Dlatego bez względu na tym czy reklamodawcy będzie zależało na ustawieniu promocji warsztatu kulinarnego czy też na przykład oferty mieszkań w wybranym mieście – dzięki nowościom będzie miał taką możliwość.

Podsumowanie

Tak jak wspominaliśmy wyżej, rozszerzenia ceny w desktopowych wynikach wyszukiwania dopiero się pojawią. Póki co Google śledzi na bieżąco efekty i zastanawia się czy ten sposób przedstawiania cen faktycznie skuteczniej będzie zwracał uwagę użytkowników – potencjalnych klientów. Póki co jest to ciekawy dodatek i wyróżnik w wynikach wyszukiwania. Będziemy uważnie śledzić dalszy rozwój tego tematu, a przede wszystkim wahania w odniesieniu do najważniejszego dla nas w tym wszystkim współczynnika konwersji.

Udostępnij wpis: